counter create hit

مطالب مرتبط:

عده ای می خواستند ثابت کنند همه علوم ریشه در اسلام دارد/ بودجه دانشگاه ها باید بر اساس کارآفرینی باشد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز (شنبه ۵ اسفند) در سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی با بیان اینکه علم اسلامی به این معنا است که در خدمت بشر باشد، اظهار داشت: علم باید با هدف خدمت، شناخت خالق و کمک به بشریت باشد و غم و رنج را ...

اعطای نشان لیاقت کارآفرینی فدراسیون نخبگان فرانسه به دکتر قاسمی

اعطای نشان لیاقت کارآفرینی فدراسیون نخبگان فرانسه به دکتر قاسمی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از بانک پاسارگاد، فدراسیون ملی نخبگان فرانسه(FFI)، پس از بررسی‌های کارشناسی اقتصادی در زمینه‌ مدیریت نوآورانه مرتبط با فناوری‌های مالی و بانکی، نشان لیاقت کارآفرینی و گو ...

تدوین طرح «تهران ۱۴۰۰» با تاکید بر ورود کسب و کار نوین

زهرا صدراعظم نوری در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر لزوم توجه جدی به توسعه و گسترش استارت‌آپ‌ها گفت: استارت‌آپ‌ها پدیده‌های جدیدی هستند که به عنوان یک ظرفیت و فرصت برای هر مجموعه ای قلمداد می‌شوند. وی ادامه داد:  بسیاری از افراد جوان، خلاق، پویا و علاقه م ...

افزایش 40 درصدی بودجه پارک های علم و فناوری/ توجه دانشگاه ها به کارآفرینی یک دستور کار ملی است

دکتر مسعود برومند در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره کارآفرینی در دانشگاه‌های کشور گفت: اگر به من بگویند آیا دانشگاه‌های ایران دارای چنین ظرفیتی هستند، می‌گویم بله این پتانسیل را دارند. البته توان همه دانشگاه‌ها ب ...

بهینه سازی فرآیند جذب رانندگان اسنپ

تاکسی اینترنتی اسنپ برای بهینه سازی فرآیند جذب رانندگان در ناوگان خود، اپلیکیشنی با نام پروموتر اپ (Promoter App) را معرفی کرد. این اپ پس از آنکه یک دوره آزمایشی سه ماهه را پشت سرگذاشت، وارد فاز اجرای ...

میزان درآمد خانواده های ایرانی از تلگرام چقدر است؟

مطلب میزان درآمد خانواده های ایرانی از تلگرام چقدر است؟ برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ فرمانده بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد میزان درآمد خان ...

اختتامیه اولین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل در حوزه سلامت

نام عکاس: علیرضا میرزائی زمان انتشار: یکشنبه 20 اسفند 1396 10:21 ...

خرجی که نتفلیکس کرد

خرجی که نتفلیکس کرد

«تهیه‌کننده و مدیراجرایی سریال‌های گلی و امریکن هرور استوری، ‌با یک قرارداد خیره‌کننده به نتفلیکس پیوست، اما راز موفقیت قدرتمندترین مجری هالیوود چیست؟» رایان مورفی، فیلمنامه‌نویس، کارگردان و تهیه‌کننده مشهور آمریکایی، پس‌ازا ...

ایجاد اشتغال در بخش فناوری اطلاعات با تدوین شاخص های تحول دیجیتال

مطلب ایجاد اشتغال در بخش فناوری اطلاعات با تدوین شاخص های تحول دیجیتال برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ وزیر ارتباطات از تدوین شاخص های تحول دیجیتال خب ...

سال نوی محتوا را تحویل کنید!

سال نوی محتوا را تحویل کنید!

به‌روزهای تعطیلات نوروز نزدیک می‌شویم. برای کسانی که کسب‌وکار آنها به ‌نوعی در فضای اینترنت نیز حضور دارد یا اساسا در بستر اینترنت و به کمک وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند، یکی از مهم‌تر ...

ویتنام کارآفرین ترین کشور جهان

در جدیدترین گزارش سالانه کارآفرینی موسسه Amway، ویتنام موفق شد در بین ۴۴ کشور برتر جهان، جایگاه نخست کارآفرینی را از آن خود کند. به گزارش ایسنا، در این گزارش، کارآفرینی در کشورهای اتحادیه اروپا، برزیل، کلمبیا و م ...

“خلاقیت” و “نوآوری” دو عنصر جدایی ناپذیر در کارآفرینی

“خلاقیت” و “نوآوری” دو عنصر جدایی ناپذیر در کارآفرینی

رییس دفتر تجاری سازی دانشگاه بانوان سیالکوت پاکستان گفت: خلاقیت و نوآوری به عنوان دو عنصر جدایی ناپذیر لازمه راه اندازی یک کسب وکار موفق برای کارآفرینان است که باید همواره آن ها را در کنار یکدیگر قرار دهند. دکتر زرین فاط ...

اختصاص هزینه چاپ سررسید بانک کارآفرین به زلزله زدگان غرب کشور

بانک کارآفرین در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، هزینه چاپ سررسید سال جاری خود را برای کمک به هم وطنان آسیب دیده از زلزله زدگان غرب کشور اختصاص داد. ...

اکوویک سی و یکم: از رشد جهشی کاربران اینترنت در ایران تا صدور مجوز الکامپ بیست و چهارم به نام سازمان نظام صنفی رایانه

ضمن تبریک سال نو خدمت شما همراهان گرامی از شما دعوت می کنیم تا این هفته نیز طبق روال شنبه های گذشته با ما در بررسی اخبار مهم هفته آخر اسفندماه سال ۹۶ در حوزه کسب وکار و استارتاپ با ما همراه باشید. به گزارش اکوسیستم، معمولاً خبرگزاری های مختلف فعال در حو ...

تصمیم جهرمی در مورد حمایت از کالای ایرانی

تصمیم جهرمی در مورد حمایت از کالای ایرانی

محمدجواد آذری جهرمی (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات) در توئیتی اعلام کرد، در سال حمایت از کالای ملی از کار خوب حمایت می کند. به گزارش اک ...

برگزاری یازدهمین کنفرانس علمی دانشجویان ایرانی در روسیه با محوریت کارآفرینی

برگزاری یازدهمین کنفرانس علمی دانشجویان ایرانی در روسیه با محوریت کارآفرینی

پریسا فتایی (مسئول مرکز کارآفرینی سلامت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی) گفت: یازدهمین کنفرانس علمی دانشجویان ایرانی با محوریت کارآفرینی و با همکاری علمی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در دانشگاه فد ...

این هتل فضایی لوکس پنج سال دیگر آماده پذیرایی از میهمان ها است

استارتاپ «Orion Span» می خواهد ساخت هتل فضایی لوکس «آئورا» را در سال ۲۰۲۱ به اتمام برساند. بعد این هتل به مدار زمین پرتاب خواهد شد و از سال ۲۰۲۲ آماده پذیرایی از میهمان ها در فضا است. در سال های اخیر، موضوع هتل های فضایی به یک سوژه داغ برای آژانس ها ...

چگونه دیگران و ما از وب سایت ما خرید ؟

چگونه دیگران را مجبور کنیم از وبسایت ما خرید کنند؟

10 استراتژی عالی برای متقاعد کردن مشتریان به خرید از فروشگاه محل خود مجله پنجره خلاقیت - ترجمه شادی از خوبی های قالب: تمام کارآفرینی در حوزه تجارت الکترونیک مشغول به فعالیت است که یک ماده از زمان ما خودمان را پرسید که: چگونه می توانم مشتری برای متقاعد کردن آن از طریق سایت ما فروشگاه ؟ چگونه می توانم رقابت موثر و خوبی در زمینه فضای مجازی است ؟ چگونه می توانم پس از در حال حاضر. با وجود این شرایط و موقعیت تقریبا در تمام پروژه های مختلف و محصولات بازار هدف مورد نیاز با اتکا اما روشن است که وب سایت های فروشگاه های محبوب و مشهور ، ویژگی های مشترک است که مشخصه آن از دست دادن خود را از دیگر رقبا است. ما بیش از پنج سال گذشته به بررسی سایت های شرکتی و فروشگاه نسبتا موفق ما بحث کرده اند و در حال حاضر نتیجه این فرودگاه شما را در اختیار شما می گذاریم. این شما و این 10 استراتژی نخست محل خرید برتر است.1. آنها چیزی منحصر به فرد ارائه کرده است. این لزوما به این معنی نیست که محصولات از موجودات در فروشگاه محصولات منحصر به فرد برای فرد است. البته اگر. خیلی بهتر از آن خواهد بود. این پروژه ها اغلب ارائه می کنند که هیچ کس دیگری ارائه نمی دهد. این چیز منحصر به فرد می تواند خدمات عالی، میزان خاصی تخفیف، ساعات کاری بیشتر، امکان بازگرداندن کلا یا هر چیز دیگری باشد که ارزش خاصی برای مشتری داشته باشد.    2. آنها مخاطبان مربوطه را به شکلی کارآمد پیدا می کنند. سایت های موفق، در ابتدای کار به خوبی تحقیق می کنند که مشتریانشان دقیقه چه کسانی هستند و چه چیزی از نظرشان ارزشمند است. سپس به تولید و ارائه محصول، خدمات، پیشنهادات و محتوا می پردازند. همین مسئله ترافیک زیادی را به وب سایت آنها می کشاند. نکته کلیدی در اینجا جذب مخاطبان مرتبط با نرخی منطقی است.3. آنها قابل اعتماد هستند. چند ثانیه نخستی که مشتری وارد سایت فروشگاه می شود و به آن نگاهی می اندازد، لحظاتی حیاتی برای خلق احساسی مثبت بین وب سایت/ برند و مشتری است. متاسفانه بسیاری از وب سایت ها خیلی دیگر بارگزاری می شوند (شش ثانیه یا بیشتر) یا مشکلاتی در هنگام کلیک کردن یا اسکرول کردن (بالا و پایین کردن صفحه) دارند. وب سایت کند و غیرقابل اعتماد خیلی سریع باعث می شوند مشتریان قید خرید از آن را بزنند.4. آنها انتظارات را برآورده می کنند. وب سایت های فوق العاده حرفه ای مورد مطالعه ما به شکلی بسیار خوب توانسته بودند انتظارات مشتریان را برآورده کنند. یکی از نمونه مواردی که مشاهده کردیم، این بود که لینک های تبلیغاتی مربوط به این وب سایت ها، که در شبکه های اجتماعی یا بنرهای تبلیغاتی قرار داشتند، مشتریان را به شکل کاملا مستقیم به این وب سایت ها می کشاند و خبری از تبلیغات پاپ آپ یا هر نوع وب سایت واسطه و مخرب دیگر نبود. مشتریان با کلیک روی لینک وب سایت فروشگاهی به صورت مستقیم وارد همان جایی می شدند که انتظار داشتند؛ حال این صفحه می توانست لیک یک مطلب وبلاگ باشد یا صفحه مربوط به خرید یک دستگاه یا کتاب الکترونیکی.5. آنها برای دستگاه های موبایل بهینه سازی شده اند. بهینه سازی وب سایت برای موبایل موضوع کاملا متفاوتی از طراحی کنش گرا ست. اگرچه طراحی کنش گرا، با تنظیم دوباره عناصر موجود در صفحه براساس اندازه نمایشگر مخاطب، معمولا نتیجه خوبی را در دستگاه های موبایل ایجاد می کند، اما اگر صفحه نمایش موبایل کاربران خیلی کوچک باشد، کار چندانی از پیش نخواهدبرد. وب سایت های حرفه ای، محتوا را بر ای دستگاه های موبایل بهینه سازی کرده و عناصر موجود در صفحه را، که ممکن است باعث حواس پرتی شوند، برای استفاده در موبایل حذف می کنند و مطمئن می شوند که محتوای هر صفحه به خوبی در دستگاه های تلفن همراه به نمایش در می آیند.  6. جهت یابی در این وب سایت ها کار آسانی است. زمانی که مردم به صورت آنلاین به دنبال محصولات و خدمات می گردند، معمولا سه سوال به ذهنشان خطور می کند که یک وب سایت تجارت الکترونیک حرفه ای باید به سرعت و به خوبی به آنها پاسخ دهد: سوال اول: آیا این وب سایت محصول مورد نظر مرا به فروش می رساند؟سوال دوم: قیمت محصول یا هزینه خدماتی که من به دنبالش هستم، چقدر است؟سوال سوم: آیا می توانم به این وب سایت اعتماد کنم؟    7. این وب سایت ها امن هستند. مصرف کنندگان امروزی به خوبی با دنیای دیجیتالی آشنا هستند و می دانند که خطرات مختلفی در فضای مجازی وجود دارد. داشتن ویژگی های امنیتی قدرتمند در وب سایت فروشگاهی دیگر یک مزیت نیست، بلکه ضرورت کسب و کار آنلاین است. هر وب سایتی حداقل باید گواهینامه SSL داشته باشد. این گواهینامه جهت برقراری ارتباطات ایمن میان یک سرویس دهنده و یک سرویس گیرنده صادر می شود.8. آنها موقعیت های خرید خوبی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهند و آنها را به مشتری واقعی تبدیل می کنند. اگر می خواهید بازدیدکنندگان را به مشتریان واقعی خود تبدیل کنید، باید روش ها و پیشنهادهای خوبی برای خرید به آنها بدهید. البته این پیشنهادها شامل باکس عضویت در خبرنامه نمی شود! برای ارائه یک پیشنهاد خوب به دو چیز نیاز دارید: 1. یک پیشنهاد خوب! (کوپن تخفیف، تخفیف برای اولین خرید، کتاب الکترونیکی رایگان یا هر چیز ارزشمند دیگری)2. روشی آسان برای استفاده از این پیشنهاد (ای میل، شماره تلفن، فرم عضویت و...) این پیشنهادها را باید در جایی از وب سایت تان قرار دهید که ارزش استراتژیک داشته باشد و بتواند بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کند. به عنوان مثال، می توانید در هنگام ورودی آن را به صورت یک بنر به مشتری نشان دهید.9. آنها ابزار لازم را برای بررسی رفتار مشتری دارند. کارآفرینان موفق دنیای تجارت الکترونیک می دانند که مشتریانشان چه کسانی هستند و چه رفتاری در وب سایت فروشگاهی شان دارند. ابزارهای بررسی رفتار مشتری می توانند این اطلاعات مفید را به شما ارائه کنند. همچنین این ابزارها می توانند به شما بگویند که کدام یک از صفحات وب سایتتان بالاترین میزان مشارکت را در میان مخاطبان دارد و کدام صفحات باعث دلسردی آنها می شود. دانستن این اطلاعات به کارآفرینان اجازه می دهد تا نقاط ضعف و قدرت وب سایت را به خوبی بشناسند.10. آنها به خوبی خود را به مخاطبانشان یادآوری می کنند. بسیار پیش می آید که عده ای وارد وب سایتتان شوند ولی به دلیل اینکه قصد خردی نداشته یا حتی هنوز آمادگی خرید را ندارند، از وب سایت بیرون می روند. وب سایت های حرفه ای فروش می دانند که این مخاطبان دوست دارند هر از گاهی اطلاعاتی در مورد محصولات مورد علاقه شان به دست آورند یا سبدهای خرید رهاشده شان را بازبینی کرده و احتمالا فرآیند خرید را تکمیل کنند. بنابراین یادآوری گاه به گاه، امری بسیار ضروری به نظر می رسد.