counter create hit

مطالب مرتبط:

کارگروه توسعه و حمایت از کسب و کارها و ایده های خلاقانه آغار به کار کرد

کارگروه توسعه و حمایت از کسب و کارها و ایده های خلاقانه در ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری شکل گرفت و شروع به فعالیت کرد. ...

آیا شهرک های صنعتی می توانند وعده ایجاد ۱۳۰ هزار شغل را محقق سازند

با گذشت بیش از ۹ ماه از سال ۱۳۹۶، سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی تنها توانسته است حدود ۵۰ درصد از وعده ایجاد ۱۳۰ هزار شغل در شهرک ها و نواحی صنعتی را محقق کند؛ اکنون این سازمان کمتر از ۳ ماه فرصت دارد تا ...

فیلترینگ تیر خلاص به کسب وکارهای محلی

یک کارشناس، فیلترینگ تلگرام را برای کسب‌وکارهای خرد و محلی در این بستر در حکم تیر خلاص دانست و گفت: انحصار نیست که استارت‌آپ را موفق می‌کند، بلکه خلاقیت‌های یک سرویس است. اکنون این فرصت تاریخی وجود دارد تا ...

۴ عامل اساسی تاثیر گذار در درآمد یک فریلنسر

امروزه شغل های فریلنسر به عنوان یکی از در آمد زا ترین شغل ها شناخته کی شوند. تا پیش از این، فریلنسرها یعنی افرادی که به عنوان فریلنسر کار می کرده اند درصد کمی از جامعه شالین را به خود اختصاص می دادند اما امر ...

نقش شرکت های دانش بنیان در تسهیل محیط کارآفرینی و اشتغال زایی/ دانش بنیان ها مهجور واقع شده اند

نقش شرکت های دانش بنیان در تسهیل محیط کارآفرینی و اشتغال زایی/ دانش بنیان ها مهجور واقع شده اند

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی ، با انتقاد از اینکه تا به امروز ...

وبلاگ نویسی با ۲۰ گامی که برای دیده شدن باید طی کنید

لطفا منتظر باشید... × ورود با فیســبوک ...

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای کسب وکارهای نوپا/ شکایت دولت از استارت آپ ها پس گرفته می شود

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای کسب وکارهای نوپا/ شکایت دولت از استارت آپ ها پس گرفته می شود

وزیر ارتباطات با اشاره به موافقت رییس جمهور برای اختصاص ۵۰۰ میلیارد ...

برگر با طعم وای فای

برگر با طعم وای فای

مهم‌ترین خصوصیت تبلیغات چاپی تأثیر بصری آنهاست، به این معنا که یک بنر تبلیغاتی بیش از آنکه حرف‌ها و نوشته‌های برجسته‌ای داشته باشد، باید یک تصویر قوی و تأثیرگذار را ارائه دهد؛ چرا‌که بینندگان این تبلیغات وقت چندانی را صرف خواندن محتوای آنها نمی‌کنند، اما کلی ...

دولتی ها نمی توانند مستقیما از استارت آپ ها شکایت کنند!

به گزارش تیتربرتر - محمدجواد آذری جهرمی با اعلام اینکه در هیات دولت مصوب شد تا شکایات بدنه دولت از استارت‌آپ‌ها قبل از طرح در مراجع قضایی در کمیته‌ای به مسئولیت معاونت حقوقی رئی ...

با خواندن چند کتاب منتور نمی شویم

با خواندن چند کتاب منتور نمی شویم

 منتور به چه کسی می‌گویند؟ اصطلاحی که می‌توان در مورد منتور به کار برد، همانند این است که ...

اولین گردهمایی استارت آپی «نصف» ایران

اولین گردهمایی استارت آپی «نصف» ایران

سازمان فضایی ایران در نظر دارد همزمان با روز فناوری فضایی گردهمایی «نقش‌آفرینان صنعت فضایی (نصف)» را برای اولین‌بار برگزار کند. این گردهمایی توسط سازمان فضایی ایران و با هدف ایجاد شبکه اقتصادی بین تعریف‌کنندگان نیاز فضایی شامل صنایع، ارگان‌های حاکمیتی و خدم ...

بدون آموزش نمی توان کسب وکار داشت

بدون آموزش نمی توان کسب وکار داشت

بعد از گذراندن دوره‌ آموزشی، رزومه‌اش را به چند شرکت ارسال می‌کند. تپسی به کار دعوتش می‌کند و الان در عین اینکه در رهنما آموزش می‌بیند، کارمند بخش دیتای تپسی است و بیش از ۴ میلیون تومان دستمزد دریافت می‌کند.  بعد از گذراندن دو ...

سبک_زندگی استارتاپی: چطور باید جلوی رئیس آینده تان بنشینید؟

سبک_زندگی استارتاپی: چطور باید جلوی رئیس آینده تان بنشینید؟

نیاز به شغلی تازه و محلی برای کسب درآمد از یک طرف و هماهنگ‌شدن یک جایگاه کاری با آرزوهای شما از طرف دیگر، دست به دست هم داده‌اند. با تمام وجودتان این کار را می‌خواهید اما لیست بلند‌بالای داوطلبان این جایگاه کاری م ...

آیا سرمایه گذاری در بیت کوین همچنان سودآور است؟

در سال ۲۰۱۷ میلادی بازار خرید و فروش ارزهای رمز پایه به ویژه بیت کوین  بسیار پر رونق بوده است. به طوریکه در سال ۲۰۱۷ میلادی ارزش این ارز رمز پای تا ۱۰۰ درصد افزایش داشته است. ...

مدیرعامل فرابورس: فین استارز ۲۰۱۸ از هفته آینده آغاز می شود

امیر هامونی (مدیرعامل فرابورس ایران) گفت: احتمالا در هفته آتی مراسم افتتاحیه فین استارز ۲۰۱۸ برگزار می شود. به گزارش اکوسیستم، ه ...

انقلاب چهارم صنعتی و مدیران سنتی

انقلاب چهارم صنعتی و مدیران سنتی

به گزارش جهان نیوز، روز دوشنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا، ارزهای دیجیتال، بلاکچین، بیت کویین، اقتصاد دیجیتال، اینترنت اشیا، استارت آپ، دولت الکترونیک و دولت همراه اصطلاحاتی هستند که به زودی زود علاوه بر پرکاربرد شدن در سپهر ادبیات ایران، تغییرات شگرفی را در سبک زندگی، فرهنگ، ...

آینده ای مطلوب برای صنعت گردشگری با ایجاد و توسعه کسب و کارها در این حوزه

سورنا ستاری (معاون علمی و فناوری رئیس جمهور) گفت: کسب و کارهای دانش بنیان و استارتاپ های فعال در حوزه گردشگری با ماهیت خلاقیت محور خود قادر هستند ضمن شکوفا کردن ظرفیت بالقوه اقتصاد، باعث رونق این صنعت نیز شوند. ...

اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران ؛ ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه

مطلب اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران ؛ ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ رویداد بزرگ وب و موبایل ایران همه ساله در اواخر بهمن ماه برگز ...

چگونه دیگران و ما از وب سایت ما خرید ؟

چگونه دیگران را مجبور کنیم از وبسایت ما خرید کنند؟

10 استراتژی عالی برای متقاعد کردن مشتریان به خرید از فروشگاه محل خود مجله پنجره خلاقیت - ترجمه شادی از خوبی های قالب: تمام کارآفرینی در حوزه تجارت الکترونیک مشغول به فعالیت است که یک ماده از زمان ما خودمان را پرسید که: چگونه می توانم مشتری برای متقاعد کردن آن از طریق سایت ما فروشگاه ؟ چگونه می توانم رقابت موثر و خوبی در زمینه فضای مجازی است ؟ چگونه می توانم پس از در حال حاضر. با وجود این شرایط و موقعیت تقریبا در تمام پروژه های مختلف و محصولات بازار هدف مورد نیاز با اتکا اما روشن است که وب سایت های فروشگاه های محبوب و مشهور ، ویژگی های مشترک است که مشخصه آن از دست دادن خود را از دیگر رقبا است. ما بیش از پنج سال گذشته به بررسی سایت های شرکتی و فروشگاه نسبتا موفق ما بحث کرده اند و در حال حاضر نتیجه این فرودگاه شما را در اختیار شما می گذاریم. این شما و این 10 استراتژی نخست محل خرید برتر است.1. آنها چیزی منحصر به فرد ارائه کرده است. این لزوما به این معنی نیست که محصولات از موجودات در فروشگاه محصولات منحصر به فرد برای فرد است. البته اگر. خیلی بهتر از آن خواهد بود. این پروژه ها اغلب ارائه می کنند که هیچ کس دیگری ارائه نمی دهد. این چیز منحصر به فرد می تواند خدمات عالی، میزان خاصی تخفیف، ساعات کاری بیشتر، امکان بازگرداندن کلا یا هر چیز دیگری باشد که ارزش خاصی برای مشتری داشته باشد.    2. آنها مخاطبان مربوطه را به شکلی کارآمد پیدا می کنند. سایت های موفق، در ابتدای کار به خوبی تحقیق می کنند که مشتریانشان دقیقه چه کسانی هستند و چه چیزی از نظرشان ارزشمند است. سپس به تولید و ارائه محصول، خدمات، پیشنهادات و محتوا می پردازند. همین مسئله ترافیک زیادی را به وب سایت آنها می کشاند. نکته کلیدی در اینجا جذب مخاطبان مرتبط با نرخی منطقی است.3. آنها قابل اعتماد هستند. چند ثانیه نخستی که مشتری وارد سایت فروشگاه می شود و به آن نگاهی می اندازد، لحظاتی حیاتی برای خلق احساسی مثبت بین وب سایت/ برند و مشتری است. متاسفانه بسیاری از وب سایت ها خیلی دیگر بارگزاری می شوند (شش ثانیه یا بیشتر) یا مشکلاتی در هنگام کلیک کردن یا اسکرول کردن (بالا و پایین کردن صفحه) دارند. وب سایت کند و غیرقابل اعتماد خیلی سریع باعث می شوند مشتریان قید خرید از آن را بزنند.4. آنها انتظارات را برآورده می کنند. وب سایت های فوق العاده حرفه ای مورد مطالعه ما به شکلی بسیار خوب توانسته بودند انتظارات مشتریان را برآورده کنند. یکی از نمونه مواردی که مشاهده کردیم، این بود که لینک های تبلیغاتی مربوط به این وب سایت ها، که در شبکه های اجتماعی یا بنرهای تبلیغاتی قرار داشتند، مشتریان را به شکل کاملا مستقیم به این وب سایت ها می کشاند و خبری از تبلیغات پاپ آپ یا هر نوع وب سایت واسطه و مخرب دیگر نبود. مشتریان با کلیک روی لینک وب سایت فروشگاهی به صورت مستقیم وارد همان جایی می شدند که انتظار داشتند؛ حال این صفحه می توانست لیک یک مطلب وبلاگ باشد یا صفحه مربوط به خرید یک دستگاه یا کتاب الکترونیکی.5. آنها برای دستگاه های موبایل بهینه سازی شده اند. بهینه سازی وب سایت برای موبایل موضوع کاملا متفاوتی از طراحی کنش گرا ست. اگرچه طراحی کنش گرا، با تنظیم دوباره عناصر موجود در صفحه براساس اندازه نمایشگر مخاطب، معمولا نتیجه خوبی را در دستگاه های موبایل ایجاد می کند، اما اگر صفحه نمایش موبایل کاربران خیلی کوچک باشد، کار چندانی از پیش نخواهدبرد. وب سایت های حرفه ای، محتوا را بر ای دستگاه های موبایل بهینه سازی کرده و عناصر موجود در صفحه را، که ممکن است باعث حواس پرتی شوند، برای استفاده در موبایل حذف می کنند و مطمئن می شوند که محتوای هر صفحه به خوبی در دستگاه های تلفن همراه به نمایش در می آیند.  6. جهت یابی در این وب سایت ها کار آسانی است. زمانی که مردم به صورت آنلاین به دنبال محصولات و خدمات می گردند، معمولا سه سوال به ذهنشان خطور می کند که یک وب سایت تجارت الکترونیک حرفه ای باید به سرعت و به خوبی به آنها پاسخ دهد: سوال اول: آیا این وب سایت محصول مورد نظر مرا به فروش می رساند؟سوال دوم: قیمت محصول یا هزینه خدماتی که من به دنبالش هستم، چقدر است؟سوال سوم: آیا می توانم به این وب سایت اعتماد کنم؟    7. این وب سایت ها امن هستند. مصرف کنندگان امروزی به خوبی با دنیای دیجیتالی آشنا هستند و می دانند که خطرات مختلفی در فضای مجازی وجود دارد. داشتن ویژگی های امنیتی قدرتمند در وب سایت فروشگاهی دیگر یک مزیت نیست، بلکه ضرورت کسب و کار آنلاین است. هر وب سایتی حداقل باید گواهینامه SSL داشته باشد. این گواهینامه جهت برقراری ارتباطات ایمن میان یک سرویس دهنده و یک سرویس گیرنده صادر می شود.8. آنها موقعیت های خرید خوبی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهند و آنها را به مشتری واقعی تبدیل می کنند. اگر می خواهید بازدیدکنندگان را به مشتریان واقعی خود تبدیل کنید، باید روش ها و پیشنهادهای خوبی برای خرید به آنها بدهید. البته این پیشنهادها شامل باکس عضویت در خبرنامه نمی شود! برای ارائه یک پیشنهاد خوب به دو چیز نیاز دارید: 1. یک پیشنهاد خوب! (کوپن تخفیف، تخفیف برای اولین خرید، کتاب الکترونیکی رایگان یا هر چیز ارزشمند دیگری)2. روشی آسان برای استفاده از این پیشنهاد (ای میل، شماره تلفن، فرم عضویت و...) این پیشنهادها را باید در جایی از وب سایت تان قرار دهید که ارزش استراتژیک داشته باشد و بتواند بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کند. به عنوان مثال، می توانید در هنگام ورودی آن را به صورت یک بنر به مشتری نشان دهید.9. آنها ابزار لازم را برای بررسی رفتار مشتری دارند. کارآفرینان موفق دنیای تجارت الکترونیک می دانند که مشتریانشان چه کسانی هستند و چه رفتاری در وب سایت فروشگاهی شان دارند. ابزارهای بررسی رفتار مشتری می توانند این اطلاعات مفید را به شما ارائه کنند. همچنین این ابزارها می توانند به شما بگویند که کدام یک از صفحات وب سایتتان بالاترین میزان مشارکت را در میان مخاطبان دارد و کدام صفحات باعث دلسردی آنها می شود. دانستن این اطلاعات به کارآفرینان اجازه می دهد تا نقاط ضعف و قدرت وب سایت را به خوبی بشناسند.10. آنها به خوبی خود را به مخاطبانشان یادآوری می کنند. بسیار پیش می آید که عده ای وارد وب سایتتان شوند ولی به دلیل اینکه قصد خردی نداشته یا حتی هنوز آمادگی خرید را ندارند، از وب سایت بیرون می روند. وب سایت های حرفه ای فروش می دانند که این مخاطبان دوست دارند هر از گاهی اطلاعاتی در مورد محصولات مورد علاقه شان به دست آورند یا سبدهای خرید رهاشده شان را بازبینی کرده و احتمالا فرآیند خرید را تکمیل کنند. بنابراین یادآوری گاه به گاه، امری بسیار ضروری به نظر می رسد.