counter create hit

مطالب مرتبط:
توییتر سال گذشته  را با یک جهش مالی شگفت انگیز به پایان رساند

توییتر سال گذشته را با یک جهش مالی شگفت انگیز به پایان رساند

توییتر از زمان عرضه‌ی عمومی تاکنون، برای وال استریت مایه‌ی نا‌امیدی بوده است؛ اما در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۷ اتفاق جالبی رخ داد و توییتر به سمت یک جهش نسبتا جذاب رفت که اگر ...

هایپرایکس هدست بی سیم و لوازم جانبی گیمینگ خود را معرفی کرد

هایپرایکس هدست بی سیم و لوازم جانبی گیمینگ خود را معرفی کرد

بسیاری از گیمرها و علاقه‌مندان به دنیای سخت‌افزار، هایپرایکس را به عنوان برند حافظه‌های رم پر سرعت کینگستون می‌شناسند. اخیرا این برند به تولید و عرضه‌ی لوازم جانبی گیمینگ در کنار رم و حافظه‌های ذخیره‌سازی می‌پردازد. هایپرایکس در CES امسال اولین هدست ...

نسخه ی پروتوتایپ نسل جدید آکورا RDX رونمایی شد

نسخه ی پروتوتایپ نسل جدید آکورا RDX رونمایی شد

بر اساس ادعای مقامات آکورا، نسل جدید کراس‌اور پرطرفدار RDX این شرکت، بیشترین تغییر و پیشرفت در بین محصولات آکورا طی بیش از یک دهه‌ی اخیر را داشته است. در واقع به‌دلیل اهمیت بالای این مدل، بازطراحی کامل و تغییرات کلی در آن قابل درک است. کراس‌اور RDX حدود یک‌سوم ف ...

مفیدترین کمک هایی که در راه  اندازی استارتاپ باید جذب کنید

مفیدترین کمک هایی که در راه اندازی استارتاپ باید جذب کنید

عموم سؤالاتی که ذهن افراد علاقه‌مند به حوزه‌ی استارتاپ و ارزش‌آفرینی را به خود مشغول می‌کند، مربوط به شروع مسیر و جذب کمک از افراد و منابع مختلف است. سؤالی در این مورد در وب‌سایت Quora منتشر شده که کالون اندروس، مدیرعامل استارتاپ Gremlin به آن پاسخ داده ...

هر آنچه باید در مورد Gram و بلاک چین TON تلگرام بدانیم

هر آنچه باید در مورد Gram و بلاک چین TON تلگرام بدانیم

وب‌سایت تک‌کرانچ با انتشار مقاله‌ای به بررسی جزئیات پول رمزنگاری شده‌ی موسوم به Gram و پلتفرم بلاک‌چین TON پرداخته است که این روزها اخبار متعددی در رابطه با آن می‌شنویم. چندی پیش خبری در این رابطه منتشر شد که بلافاصله صحت آن توسط پاول دوروف زیر سؤال رفت. دوروف د ...

ساعت هوشمند Amazfit Bip با عمر باتری ۴۵ روز معرفی شد

ساعت هوشمند Amazfit Bip با عمر باتری ۴۵ روز معرفی شد

از زمان عرضه اولین دستبند پایش سلامت Amazfit، یک سال و نیم می‌گذرد. این برند در این بازه زمانی، چند نوع ساعت‌ هوشمند  متفاوت نیز عرضه کرده است. حال شاهد معرفی اولین محصول با صفحه نمایش مربعی از سوی این سازنده هستیم که Amazfit Bip نام گرفته است. در نگاه ا ...

ساخت کالیپرهای ترمز بوگاتی با فناوری چاپ سه بعدی

ساخت کالیپرهای ترمز بوگاتی با فناوری چاپ سه بعدی

بوگاتي، جواهر گروه فولکس‌واگن است. آزمایشگاه‌های بخش تحقیق و توسعه این شرکت با دپارتمان فنی پورشه و کامپوزیت‌های لامبورگینی همکاری نزدیکی دارند و مجموعه توسعه فنی این گروه عظیم خودروسازی را تشکیل می‌دهند. در این مركز، فناوری‌های جدید با آزمایشات گسترده در خطوط تولید به ک ...

بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته سوم بهمن 1396

بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته سوم بهمن 1396

سومین هفته بهمن را نیز پشت سر گذاشته‌ایم و این هفته نیز شاهد بازی‌هایی جذاب و سرگرم‌کننده بودیم. در بهترین‌ بازی‌های اندروید، دو بازی با موضوع Survival داریم که در یکی از آنها باید از زندان فرار کنید و در دیگری نیز در سبک بتل‌رویال برای جان‌تان بجنگید. این هفته ه ...

مشخصات پردازنده های کم مصرف جدید رایزن فاش شد

مشخصات پردازنده های کم مصرف جدید رایزن فاش شد

به نظر می‌رسد AMD در حال کار روی واحد‌های پردازشی شتاب‌یافته‌ی (APU) بیشتر از تعدادی است که قبلا اعلام‌ شده بود. پیش‌تر گزارش شد که APU-های رایزن به تراشه‌های جدیدی با توان طراحی حرارتی (TDP)ا۳۵ وات مجهز خواهند شد. مقاله‌های مرتبط: ...

گوگل نسخه بتا TPU اختصاصی خود را در دسترس قرار داد

گوگل نسخه بتا TPU اختصاصی خود را در دسترس قرار داد

با پیشرفت و توسعه روزافزون تکنولوژی و سیستم‌های کامپیوتری نیاز به پردازش داده‌ها نیز همواره در حال افزایش است در این راستا غول‌های بزرگ فناوری همواره در حال ارائه راه‌حل‌ها و روش‌های جدید برای پردازش هرچه سریع‌تر این داده‌ها هستند؛ از این رو Google نسخه بتای شتاب ...

مقایسه  ی دیدنی نیسان GT-R با آکورا NSX

مقایسه ی دیدنی نیسان GT-R با آکورا NSX

در رقابتی که اخیرا برگذار شده و ویدیوی آن نیز منتشر شده است، آکورا NSX در مقابل نیسان GT-R قرار گرفته است. نیسان GT-R نزدیک به یک دهه است که در بازار حضور دارد ولی آکورا NSX یک خودروی نسبتا جدید محسوب می‌شود. در این رقابت که ویدیوی آن‌ در انتهای ...

۱۰ ترفند علمی برای افزایش سرعت یادگیری مهارت های جدید و یادآوری آنها

۱۰ ترفند علمی برای افزایش سرعت یادگیری مهارت های جدید و یادآوری آنها

کودکان برای اینکه بتوانند به اهداف بلندپروازانه‌ای که والدین‌شان برایشان تعیین کرده‌اند برسند، باید مهارت‌های یادگیری را تمرین کنند. اما برخی‌ از افراد هستند که بدون اینکه متد و روش خود را تغییر دهند، همیشه با یک حالت ثابت مطالعه یا فکر می‌کنند. خوشبختانه علوم شناختی نحوه ...

چگونه می تواند اعتماد مشتریان به منظور جلب ؟

چگونه می توانید اعتماد مشتریان را جلب کنید؟

اهمیت ارتباطات در کسب و کار و غیره. بیشتر از چیزی است که اغلب مردم ادامه می دهند. مطالعات مدیریت پروژه موسسه اشاره به علت اصلی شکست یک سوم از پروژه های ارتباطات ضعیف مدیران آنها هستند. جای تعجب نیست که روابط تجاری و غیره. تعیین سیاست-سطح اعتماد و رضایت مشتریان است. شما باید بدانید که چگونه با مشتریان به منظور بحث تا زمانی که آنها احساس مثبت به وجود دارد شما را پیدا خواهد کرد خود را در یک بازار رقابتی ، متمایز از دیگران است. اگر شما می خواهید وفاداری مشتری است. اتصال استراتژی خود را به آزمون دوباره و این چهار نکته را در ذهن نگه دارید. به مشتریان خود سریع و روشن پاسخ اگر شما علاقه مند در یک تجربه استثنایی برای مشتریان از جمله کارآفرینان کوچک ، برای ارائه پاسخ به موقع به سوالات آنها را از دیگر تلاش برای بهبود خدمات به مشتریان. و مهمتر از همه. بیشتر صاحبان کسب و کار می دانیم که مدیریت کسب و کار سعی کنید بیش از یک شغل, هشت ۹-ساعت مورد نیاز است. بنابراین اگر شما می خواهید که مشتری نیاز به تعمیر. شما باید پاسخ به سوالات و ایمیل از مشتریان به ساعت کار در روز محدود کنید. البته به عنوان یک صاحب کسب و کار برخی از ساعات روز در دسترس شما است. اما این توجیه خوبی برای پاسخ دادن چیزی به مشتری. چه تفاوت شما با دیگر فعالان در زمینه کسب و کار است که مشتریان به عنوان آنها احساس آنها ارزش قائلید. اگر پایان شب و یا تا پایان این هفته به نقد و بررسی سوالات ارتباطی صرف سعی کنید در اسرع وقت پاسخ آنها ارسال خواهد شد. شما اذعان کرد که شما رضایت خاطر مشتری اولین اولویت است. مقالات مرتبط: بخشی را به مشتریان واقعی تبدیل کنید بخش خدمات مشتریان و خوب که فکر! اطمینان حاصل کنید که پاسخ‌های شما، نه‌تنها در اولین فرصت ارسال می‌شوند، بلکه روشن، واضح و مختصر هم هستند. بسیاری از صاحبان کسب‌وکار عادت دارند مفاهیم موردنظرشان را بیش‌ازحد توضیح دهند. این موضوع باعث سردرگمی و گاهی دلسردی مشتریان می‌شود. می‌توانید از نرم‌افزارهای ویرایشی مخصوص ایمیل استفاده کنید و جملات نامفهومتان را اصلاح کنید. سعی کنید در عین پرداختن به محتوای اصلی، از زیاده‌گویی پرهیز کنید. معاشرت و احوالپرسی با مشتریان را فراموش نکنید واقعیت این است که اغلب مشتریان ترجیح می‌دهند با اشخاص حقیقی گفتگو کنند نه اشخاص حقوقی. به همین دلیل رابطه‌ی متقابل با آن‌ها، کلید ارتباطات بلندمدت کسب‌وکار و ساخت یک برند معتبر است. شما باید بین شرکت و مشتریان، شبکه‌ای قوی و منسجم تشکیل دهید. به کمک شبکه‌سازی فرصت پیدا می‌کنید مخاطبانتان را نه‌فقط به‌عنوان مشتری، بلکه در سطح شخصی بشناسید. همان‌طور که با دوستان و همکارانتان معاشرت می‌کنید، برای گفتگو با مشتریان وقت بگذارید. اگر پس از اولین جلسه‌ی ملاقات کاری، بازهم پیگیر روابط نزدیک و منطقی با مشتریان باشید، تجربه‌ای استثنایی و انسانی برای آنان فراهم می‌کنید. از یک سیستم داخلی مدیریت پروژه استفاده کنید مخاطبین فعلی و مشتریان بالقوه، برای ارتباط برقرار کردن با شما، باید به کسب‌وکارتان اطمینان داشته باشند. بهتر است آن‌ها را در جریان سیستم‌های داخلی شرکتتان قرار دهید، زیرا این امر برخی از نگرانی‌های آنان را در مورد پروژه‌ها یا سفارش‌هایشان کاهش می‌دهد. مشتریان می‌خواهند بدانند کار شما قابل‌اعتماد است و با پیگیری این سیستم‌ها، از جزئیات روند پروژه‌ها باخبر می‌شوند. بنابراین برنامه‌ریزی کنید پروسه‌های اجرایی را با روندی روشن و مشخص تکمیل کنید و کاری با کیفیت بالا به مشتریانتان تحویل دهید. در این صورت مشکلی هم در ارتباط با نظارت مشتریان نخواهید داشت. یک سیستم معتبر مدیریت پروژه، می‌تواند به کسب‌وکارتان کمک کند ارتباطات و بهره‌وری بهتری داشته باشد. با توجه به اینکه در حال حاضر نرم‌افزارهای بسیار متنوعی در بازار وجود دارد، پیدا کردن سیستمی که به نیازهای کسب‌وکار شما خوب جواب دهد، به تحقیق و بررسی نیاز دارد. به یاد داشته باشید که شفافیت عملکرد نقش زیادی در جلب اعتماد مشتریان خواهد داشت و نگرانی آن‌ها را کاهش می‌دهد. با مشتریانتان در مورد پروسه‌های اجرایی صحبت کنید. برای آن‌ها توضیح دهید که اعضای تیم چه زمانی و چگونه باهم در ارتباطند، برنامه‌ی روزانه‌ی تکمیل پروژه چیست و چگونه هر یک از اعضای تیم برای رسیدن به نتایج عالی تلاش می‌کند. با مشتریان به همان شیوه‌ای صحبت کنید که با رئیستان گفتگو می‌کنید مشتریان افرادی هستند که باید نتایج کار شما را قبول داشته باشند، بنابراین آن‌ها هم به‌نوعی رئیس شما هستند. درست است که آن‌ها برای سفارش خود به شما مراجعه می‌کنند، ولی درنهایت باید محصولات و خدماتتان را تائید کنند. قبل از اینکه پروژه‌ای را بپذیرید، وقت بگذارید و با مشتریان در مورد کیفیت نتایج مطلوب صحبت کنید و هرگونه ابهام یا سوءتفاهم احتمالی را از بین ببرید. این امر نیز از طریق ارتباطات شفاف حاصل می‌شود. هیچ تغییری را پیش از مشاوره با مشتریان اعمال نکنید. زمانی که می‌خواهید راه‌حل‌های خود را به مشتریان پیشنهاد کنید، از توصیه‌های مطلق اجتناب کنید (مثلاً: ممکن نیست کار را به این شیوه انجام دهیم / شما «باید» این برنامه را بخرید). در عوض جوانب مثبت و منفی و ریسک‌های هر پیشنهاد را برای آنان توضیح دهید. از آن‌ها بخواهید انتظاراتشان را بیان کنند، ولی اگر مطمئن نیستید که می‌توانید کاری را تکمیل کنید، سفارش آن را نپذیرید. کسب‌وکارهای خوب به اهمیت ارتباطات سالم مؤثر با مشتریان واقف‌اند. به لحاظ مالی هم جذب مشتریان جدید، چهار تا ۱۰ برابر نگه‌داشتن مشتریان فعلی است. اگر می‌خواهید وفاداری مشتریانتان را به دست آورید، باید به کمک روابط مناسب، اعتماد و اطمینان آن‌ها را جلب کنید. انرژی و زمانی که برای این هدف صرف می‌کنید، بازده به‌مراتب بیشتری برایتان خواهد داشت. بنابراین روی شناخت مخاطبان سرمایه‌گذاری کنید و روش‌های مؤثر گفتمان و تعامل متقابل را یاد بگیرید. پاکستان سخنگوی وزارت خارجه می گوید که ایران یک کشور همسایه و برادر و کشور است زمان آزمایش روابط با ایران است.